1 000 угод на 3,5 млн грн: перші результати роботи Сейф-сервісу від Нової пошти

За два місяці роботи клієнти Нової пошти 1 000 разів скористалися Сейф-сервісом на загальну суму 3,5 млн грн. Найчастіше через сервіс для безпечних угод українці оплачували одяг, взуття та техніку.

Головна перевага Сейф-сервісу полягає в тому, що з ним покупцю не потрібно робити передплату на карту продавця, а продавець отримує безкоштовну зворотню доставку у разі відмови від товару. Сейф-сервіс забезпечує безпеку операцій, адже покупка здійснюється виключно через мобільний додаток Нової пошти. Тільки в ньому покупець може отримати повідомлення із номером накладної та можливістю сплатити замовлення. В той же час, після оплати товару кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Це значить, що покупець має можливість оглянути посилку у відділенні, уникаючи ризику із передплатою незнайомим продавцям на карту. Тільки після того, як він забрав посилку, кошти надходять на картку продавцю. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безкоштовно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.

Нагадаємо, як скористатися «Сейф-сервісом»:

1. продавець самостійно створює експрес-накладну у мобільному додатку Нової пошти і обирає Сейф-сервіс;

2. щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Покупець має дві доби, щоб сплатити замовлення через мобільний додаток Нової пошти;

3. як тільки посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає і приймає рішення про покупку.

Source https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/11299